mike-recz mike-recz
422
BLOG

Chouans okazał się tajniakiem i nieznanym sprawcą.

mike-recz mike-recz Polityka Obserwuj notkę 5

 

Jedna prośba.

http://mike-recz.salon24.pl/438389,drogie-wolaki-pelikany-i-lemury

A poza tym róbta co chceta. 

Możecie tylko samochodów tyle nie spalić co ostatnio i nie zdemolować kolejnego placu ale jak już zrobicie, to wasze.
MIKE-RECZ51804 | 07.08.2012 20:43
 
 

@mike-recz

O ile widziałem dobrze, to samochód jeden podpalił chyba policjant bo nikogo bliżej nie było, a drugi jacyś nie znani sprawcy - znasz ich ? Bo jak nie to nie pierd...głupot.
Co do placu nie wiem - widziałem jak demolowali kolesie w białych kominiarkach co to potem okazali się tajniakami ...

A po drugie - za samoreklamowanie się na moim blogu , zgodnie z regulaminem Salonu zostajesz bezterminowo zablokowany. 

No chyba , że się pokajasz, wyznasz grzechy i obiecasz poprawę , po czym grzecznie poprosisz o łaskę na PW to się zastanowię...
CHOUANS1149 | 07.08.2012 20:48
Mam gdzieś bana od totalniaka, który kłamie na temat przebiegu awantur listopadowych.
Nie masz wolaczku jakiegokolwiek dowodu na powyższe brednie przez siebie naskrobane.
Tylko poprosiłem żebyście nie robili jeszcze większego bydła niż ostatnio, a ty totalniaku nawrzucałeś  w odpowiedzi jakichś bredni.  Wciąż palisz głupa, że nie rozumiesz czego dotyczył ostatni zarzut. Sprofanowaliście cmentarz wolaki i o to właśnie chodzi. Nikt wam nie zabrania protestować, buczeć, krzyczeć i wyzywać władzę lub inne partie polityczne. Róbcie to jednak
w miejscach innych niż cmentarze.
mike-recz
O mnie mike-recz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka